Nerlagda serier + kommentar

 
Nerlagda serier som jag har kollat på:
 
Beyond. Kommentar: Den lät väldigt lovande när den kom ut, men jag förstår varför den inte fick nytt förtroende, det var något som fattades helt enkelt.
 
Once Upon a Time. Kommentar: Det är inte heller så konstigt att den här serien läggs ner. Den tappade mycket redan i säsong 6, tyckte det var konstigt att den ens fick en säsong 7!
 
 
The Middle. Kommentar: Tycker lätt att den här kunde få fortsätta förevigt, jag har alltid gillat den här serien. Men den har ju hållit på sedan 2009 så det kanske var dags. Men jag kommer sakna den när allt är över!
 
The Originals. Kommentar: Den tappade nog sin magi samtidigt som TVD gick i graven. Måste vara ärlig att jag inte riktigt har kollat på den så mycket på sistone. Det var nog dags för den här serien att säga hej då.
 
Zoo. Kommentar: Den här serien tycker jag faktiskt skulle kunna få en till säsong i alla fall. För det finns inte många sådana här serien överhuvudtaget där ute. Sen så gillade jag genuint nästan alla karaktärer och det händer ju inte varje dag.
 
4 kommentarer publicerat i Serier
Taggar: beyond, once upon a time, the middle, the originals, zoo serie
#1 - - Dixi Wonderland:

The middle har jag alltid gillat att kolla på :D

Svar: Ja, jag med. Har alltid gillat humorn, så det är tråkigt att den läggs ner!
kristin hedqvist

#2 - - Josäfin Andersson :

alltså beyond var jag också så taggad på men den var verkligen? Inte bra haha.. Såg halv säsongen och gav sedan upp. Den saknade nog mest intressanta och likable karaktärer, var ingen jag fastade för.

Svar: Håller med dig exakt. Fanns inte någon karaktär som jag alls fastnade för!
kristin hedqvist

#3 - - Celine:

HAHA oj! Trodde The Middle lade ner 2012 typ, hade tydligen fel!

Svar: Jaha, nej den finns fortfarande, men inte så mycket längre tråkigt nog :(
kristin hedqvist

#4 - - Lena:

Måste kolla ikapp på TVD och The Originals. Slutade med TVD i säsong 6 för jag tyckte att det var ett väldigt bra slut sedan helt plötsligt kom det fler säsonger

Svar: Jag vet inte om jag kommer att kolla klart på TVD, tyckte inte alls om när Elena försvann från serien. Men The originals har jag iaf planer på att kolla klart.
kristin hedqvist