Första intryck av The arrangment

 
Handling: "TV actress Megan Morrison is offered a $10 million marriage contract with Hollywood's biggest star."
 
Vad tycker jag om det första avsnittet: Jag tycker det var ett bra första avsnitt, bättre än jag trodde att det skulle vara. Kunde inte låta bli att tänka om det som är handlingen i den här serien händer på riktigt också?
Gillade kemin mellan de som har huvudrollerna Christine Evangelista & Josh Henderson - dem spelar alltså Megan Morrison och Kyle West. Hoppas det håller i sig, för då kommer nog den här serien bli en ny favorit hos mig.
 
Du kan streama serien på Hbo Nordic men den går också att se TV3 kl 22.00 på tisdagar. Som det ser ut har den en andra säsong också.
 
Har ni tittat på The arrangment förut?
#1 - - Lena:

Det är så synd att den börjar så sent för jag måste gå upp så sjukt tidigt på onsdagen så jag kan inte sitta uppe :(

Svar: Tråkigt, vet inte om den går i repris. Annars finns den ju på Hbo iaf :)
kristin hedqvist