Fler serier som kommer läggas ner:

 

Deception. Kommer att läggas ner efter sin första säsong.
 
Quantico. Den tredje säsongen som går just nu blir seriens sista. Jag gillar den här serien, så det är tråkigt att den kommer läggas ner!
 
Designated Survivor. Läggs ner efter sin andra säsong.
 
Inhumans. Får bara en säsong.
 
Lucifer. Tredje säsongen blir alltså seriens sista. Tycker det är tråkigt att den läggs ner, men tyckte den tredje säsongen var liiite tråkig om man jämför med de andra säsongerna. Men man kan ju alltid hoppas på ett mirakel. Den kanske blir upplockad av ett annat bolag?
 
Scorpion. Fjärde säsongen blir seriens sista. NEJ, säger jag bara. En till serie som jag tittar på som läggs ner. Förstår inte varför denna lilla pärla måste avslutas. VILL INTE!
 
The Last Man on Earth. Fjärde säsongen blir den sista.
 
Rise. Serien får bara en säsong.
 
#1 - - Josäfin Andersson :

sååå ledsen att Lucifer läggs ner!! ÄLSKAR den serien, håller dock med att sista halvan av denna varit rätt seg

Svar: Ja, det är så tråkigt att just den serien läggs ner. Jag gillade verkligen den serien!
kristin hedqvist

#2 - - Lena:

Så ledsamt att båda mina favoriter Life Sentence OCH Rise blev nedlagda det var dem enda nya serier som jag följde :(

Svar: Tycker det är tråkigt att Life sentence inte fick en till säsong! Tänkte ju börja kolla på den serien, men nu vet jag inte om den är någon idé att ens börja titta!
kristin hedqvist

#3 - - Lena:

Jo du måste se den den är så sjukt bra!!!