Ant-Man and The Wasp I TRAILER 2

 
Nu har det kommit en ny trailer till filmen Ant-Man and The Wasp. Tyckte redan om den första trailern som kom ut för ett tag sedan och den här trailern gör mig inte heller besviken.
 

Vi fick också en glimt av skurken i filmen, Ghost spelad av Hannah John-Kamen - svårt att säga så mycket om denna skurk än, men jag gillar när det är en kvinnlig skurk, fler sådana till folket tack! Jag gillar också att The wasp är med i den här uppföljaren, hon tillför mycket till den här filmen och gör den ännu bättre än den första var. Jag gillar dessutom Evangelline Lilly som spelar The wasp också väldigt mycket. Så jag ser inte hur det här kan gå snett. Gör ni?
#1 - - Emelie:

Det är extra kul att de valt att göra Ghost till en tjej! Är ju en kille i tidningarna!

Svar: Jaha, det visste jag inte! Så det är ju kul i så fall :)
kristin hedqvist