Sammanfattning - serier - v.9

 
Lucifer 3x15
 
Det hände inte så mycket förutom att Lucifer hade en återkommande dröm som gjorde honom "lite" frustrerad. Samtidigt försöker Maze att hantera Amenadiel och Lindas förhållande, men lyckas inte särskilt bra. I slutet tyckte jag dock synd om henne, hon verkar verkligen vara sårad!
 
Lethal weapon 2x16
 
Jag gillade det här avsnittet. Förutom allt bråk. Roger bråkade med Trish men också med Martin. Jag tycker ändå att Roger är "boven" i allt som händer mellan dem. Så jag hoppas innerligt att allt löser sig. I alla fall mellan Roger och Trish. Relationen till Martin kommer alltid vara som en berg och dalbana så den är jag inte så orolig över.  
 
Scorpion 4x14
 
Den här gången försäkte gänget att stoppa en tsunami, går det ens att göra? Tydligen. Toby hamnade i trubbel när han försökte hjälpa sitt ex samtidigt som Walter och Paige bråkade om vart dem först kysstes någonstans.
En kommentar publicerat i Serier
Taggar: Lucifer, lethal weapon, scorpion
#1 - - Pernilla:

De tre absolut bästa serierna just nu! :)