Jag har tittat på...

9-1-1
 
Nu har jag äntligen sett det första avsnittet, förväntningen har varit stor. Har hört så mycket bra om den här serien och jag måste säga att den överträffade alla mina förväntningar. Det här är BRA, satt som fastklistrad framför tv hela avsnittet. Ville inte att det skulle ta slut!
 

Man kan nog säga att jag verkligen gillar den här serien, det var ett bra första avsnitt, man kom lätt in i seriens tempo och huvudkaraktärerna gjorde verkligen ett bra jobb. En bra blandning, jag vill veta mer om dem, så jag hoppas man får det i framtida avsnitt. Sen så tycker jag det var bra och annorlunda fall, så det gjorde mycket för att jag skulle gilla det också. I TRAILER
 
Den som jag gillar mest än så länge är nog... Connie Britton som spelar Abby Clark i serien, det är något med henne som jag verkligen har fattat tycke för.
 
#1 - - Emelie:

Sååå bra!!!!!!!