Filmer jag vill se på / JULI

Innan jag skriver om filmer jag vill se på som har premiär i juli tänkte jag bara påminna er om några filmer som har premiär i juni som jag är lite extra peppad på:
 
8 juni: Jurassic World : Fallen Kingdom
15 juni: Love, Simon
20 juni: Den blomstertid nu kommer
27 juni: Ocean´s 8
 
Ant-man and the Wasp - 4 juli
The First Purge - 6 juli
Mamma mia! Here We Go Again - 18 juli
 
Kommentar: Det var inte så många filmer som jag vill se på i juli. Men den som jag ser mest fram emot är nog Ant-man and the Wasp. Den ser ut att vara väldigt bra av de trailers jag har sett på. Gillar huvudrollsinnehavarna. Ska bli kul att få träff the Wasp också, tror hon kommer tillföra filmen en hel del!
 
En kommentar publicerat i Filmer
Taggar: ant-man and the wasp, den blomstertid nu kommer, jurassic world fallen kingdom, love,simon, mamma mia 2 here we go again, oceans 8, the first purge
#1 - - Flisan:

Många som jag oxå vill se av dem där :D