Vad jag tycker om: GOOD GIRLS SÄSONG 1

 
Handling
 
"Three suburban mothers suddenly find themselves in desperate circumstances and decide to stop playing it safe and risk everything to take their power back." I TRAILER I
 
Vad tycker du om säsong 1
 
Det här är verkligen en serie i min smak, och jag gillar verkligen alla tre karaktärerna, särskilt Annie som spelas utav Mae Whitman, det är verkligen en skön karaktär som är lätt att tycka om. Sen själva handlingen,  jag gillade den trots att kvinnorna inte är särskilt lagliga alla gånger, tycker ändå dem får till det och man bryr sig verkligen om dem.
 
 
Det bästa/sämsta med säsong 1
 
Det bästa med den här säsongen är kvinnorna och deras vänskap, man tror verkligen på den och hejar på dem med allt som händer runt omkring dem. Sen så tycker jag att serien inte har något dåligt, som är "sämst". Överlag så gillar jag verkligen Good Girls och alla karaktärerna i serien.
 
Betyg
 
4/5. Som sagt gillar jag verkligen den här serien, så varför förtjänar den inte en 4 i betyg? Ser ut som om serien får en till säsong också, kul! 
 
#1 - - Flisan:

sv: jamen de måste du verkligen hehe :D

denna e nått jag måste ta och se hehe :D

#2 - - Flisan:

sv: jamen de måste du verkligen hehe :D

denna e nått jag måste ta och se hehe :D