Jag kommer med NYHETER

 
 
 - Buffy the vampire slayer kommer tillbaka. En ny reboot är alltså på gång och Fox har gett Monica Owusu-Breen (Midnight, Texas) förtroendet som manusförfattare och showrunner.
 
 
- Cloak & Dagger har blivit förnyad för en andra säsong som kommer ha premiär våren 2019.
 
 
- Altered Carbon för en andra säsong - men utan Joel Kinnaman den här gången, han har byts ut mot Anthony Mackie istället.
 
 
 
- AMC förlänger 3 av sina serier med nya säsonger. Better Call Saul, Fear the Walking Dead & McMafia har fått turen att få nya säsonger.
 
 
- 3 säsongen av Lethal weapon kommer vara annorlunda, då Clayne Crawford som spelar Martin Riggs fick sparken inför den kommande säsongen pga dåliga beteende under inspelningen. Istället kliver Seann William Scott och tar över rollen som Rogers partner. Som jag förstår det är det en hel ny karaktär som kommer att heta Wesley Cole. Han beskrivs vara en förre detta militär, som har flyttat till L.A för att vara nära sin ex-flickvän och deras gemensamma barn.
 
#1 - - Elsa:

Det gör mig så ledsen att Clayne inte är med i säsong tre av Lethal Weapon. Förstår det, men känns inte detsamma utan honom... Karaktären Martin Riggs är ju hela serien. Kommer dock inte kunna låta bli att åtminstone se första avsnittet av ren nyfikenhet, men tvivlar på att jag kommer vilja fortsätta efter det.

#2 - - Lena:

Är så anti alla re boots men Buffy är mig så nära hjärtat att jag faktiskt blev att. Visst gör en ny Buffy med samma handling men med nya skådisar och karaktärer men gör inte ny Buffy det skulle kännas fel. Dock hoppas jag att dem lyckas med denna och att fler unga kvinnor får en sådan cool förebild som Buffy var när jag växte upp!

Svar: Ja, jag hoppas mycket på den här rebooten. För jag var en av dem som verkligen älskade Buffy när jag var yngre!
kristin hedqvist