Sammanfattning / v.4

 
(Jag har varit dålig på att kolla på serier den här veckan, men det blir bättre nästa vecka hoppas jag!)
 
Blindspot 3x10
Roman fortsätter att förundra mig, vad är han egentligen ute efter, vad vill han? Varför är han ute efter den där mannen till exempel? Jane är fortfarande arg på Kurt. Kurt försöker verkligen gör allt bättre och jag lider verkligen med honom. Men Jane har som sagt rätt att känna som hon gör. Nu verkar det dessutom som att Roman satte dit Kurt, då man fick se honom träffa Janes dotter dagen innan Kurt och dottern först träffades.
 
Lethal weapon 2x13
Jag gillar Maureen, så det var kul att hon fick vara med lite mer i det här avsnittet, hon förtjänar en större roll och jag tycker fortfarande att hon passar bra ihop med Martin. Ett tag tyckte jag att Martin var rätt så okej, inte lika destruktiv, men i det här avsnittet var han arg. Det kanske har något att göra med vad som hände hans mamma, hoppas han hittar tillbaka till Martin alla vill att han ska vara! Fallet var inte så intressant, men det var som sagt kul att Maureen fick lite större plats i det här avsnittet.
 
#1 - - Lars Gustafsson:

Blindspot gillade jag. Bra serie. Den andra vet ej?

Svar: Lethal weapon är en bra serie, värd att kolla in tycker jag!
kristin hedqvist

#2 - - linda:

Lethal weapen är bästa serien!

Svar: Ja, visst är den, älskar Martin & Roger!
kristin hedqvist