Sammanfattning serier / v.3

 
Blindspot 3x09
Det var nästan smärtsamt att titta på det här avsnittet. Tyckte synd om Kurt, för jag vill se dem tillsammans. Men jag förstår samtidigt Jane och hennes reaktion. Han dödade faktiskt hennes dotter och då har man all rätt i världen att vara arg. Hon kunde knappt vara i samma rum som honom och det blev inte bättre när de tvingades att jobba ihop under ett uppdrag. Och tillslut lämnade Jane Kurt, men det ingen verkar veta är att hennes dotter fortfarande lever men är tillfångad av någon?
 
Bron 4x03
Den här serien är så bra just nu! Henrik försökte hjälpa två barn som polisen hade förhört och det hela slutade med att dem fick bo hos honom. Saga släppte en stor bomb också, hon berättade för Henrik att hon är gravid men vill göra abort. Som tidigare fick man följa de andra ur serien och deras historia som på något sätt kommer att sammanflätas med Saga och Henriks mordfall i slutändan. Måste kommentera den där clownen också, fy vad läskigt och sen att skrämma ett barn som är väldigt rädd för just clowner... jag ryser nästan när jag tänker på det!  
#1 - - Lars Gustafsson:

Två grymt bra serier du snackar om denna gång. Jag älskar dessa

Svar: Ja, gillar dessa serier väldigt mycket just nu!
kristin hedqvist