Mina favvisar

Det går såklart i perioder men några serier jag älskar lite extra mycket just nu är nog dessa 5 :

5. Absentia
Det här är en ny serie för mig, den får vara på min top-5 trots att det går rätt så segt för mig att se på den här serien just nu.
 
4. Supernatural
Jag har nog alltid gillat den här serien, ibland gillar jag den mindre men jag har aldrig riktigt tröttnat på den. Kommer sakna den här serien när den väl går i graven!
 
 

3. Blindspot
Jag måste nog erkänna och säga att den tredje säsongen inte är den bästa, varför hamnar den så högt upp på min lista då? JO, för de två första säsongerna var väldigt bra och innerst inne så hejar jag nog fortfarande på Kurt och Jane. Älskar deras relation trots att det inte går så bra för dem just nu.
 
2. Lethal weapon
Trodde inte jag skulle gilla den här serien så mycket som jag gjorde. Men den har fastnat på riktigt och jag gillar verkligen Martin & Rogers vänskap.

1. Agents of SHIELD
Först på min lista är en solklar kandidat, jag har riktigt fastnat för den här serien just nu. Älskar allt med den (är inne på säsong 3), Daisy, Fitz&Simmons & Coulson!
 
#1 - - Emelie Karlsson:

Då kan du verkligen sa fram emot den fjärde säsongen av SHIELD! Den bästa hittills!

Svar: Vad kul att höra, nu blir jag nyfiken :)
kristin hedqvist

#2 - - Karin:

Tycker faktiskt att Blindspot är bättre nu än den varit tidigare. Är lite förvånad själv över det.

Svar: Okej, vet inte om jag riktigt tycker det, men jag gillar det fortfarande så... :)
kristin hedqvist