Filmer jag vill se på / Februari

Tänkte börja med att önska er ett Gott nytt år & hoppas ni får en bra start på det nya året. Har ni några nyårslöften? Jag har nog inga. Men när det kommer till bloggandet så vill jag försöka göra det ännu bättre. Får se om jag kan hålla det löftet, men jag ska försöka i alla fall.
 
Tänkte börja mitt första inlägg för 2018 med att skriva om några filmer jag vill se på i februari (har redan skrivit om filmer jag vill se i januari).
Fifty Shades Freed. 9 februari
Black Panther. 14 februari
Every day. 23 februari
 
3 kommentarer publicerat i Filmer
Taggar: black panther, every day, fifty shades freed
#1 - - Alice Lindström:

Fifty shades freed vill jag se!

#2 - - Lena:

Every Day är jag riktigt nyfiken på :)

#3 - - Lena:

Så nyfiken på Every Day

Svar: Ja, tyckte den lät intressant när jag läste om den!
kristin hedqvist