Trailer : Captain Marvel

 
 
Mina tankar
 
Ja, det har kommit en ny trailer till Captain Marvel och ja jag gillar trailern. Om man läser kommentarerna under trailern så verkar det dock som att alla inte delar min uppfattnig hur bra trailern är. Vissa säger att hon är väldigt robotlik när hon säger sina repliker men det tycker jag är orättvist att säga så när man inte har hela hennes bakgrund framför sig. Det kanske så hon är som person, och sen så är ju inte trailern så lång för att kunna avgöra det heller.
 
Ska bli kul att se vad hon kan göra med tanke på att Avengers 4 har premiär en månad senare, jag tror i alla fall att hon har en stor del av Avengers 4 att göra. För antagligen har hon så stora krafter som kanske kan slå ut Tanos? Det är i alla fall vad jag tänker på just nu.
 
 
 
 
Filmen har svensk premiär 6 mars 2019.
#1 - - Emma Engström:

Captain Marvel var något helt nytt 😃

#2 - - Lina - en förvirrad filmnörd:

Verkar rätt lovande om du frågar mig =)

Svar: Ja, eller hur då! :)
kristin hedqvist

#3 - - shazi:

wow