Sammanfattning v.50

Blindspot 4x08
Man kan lugnt säga att det hände saker i det här avsnittet, man det berodde på Remi/Janes planer på att frita sin mor från CIA. Remi/Jane blir allt sämre och snart är det nog försent för henne att hitta ett botemedel är jag rädd. Reade hittade tillslut Zapata, undra vad som kommer hände henne nu? Har inte riktigt fått någon förklaring än varför hon inte längre är med de andra utan har bytt lag. Och tillslut kommer verkligen Kurt och Jane/Remi att slåss? Det kommer vi dock att få vänta på tills nästa år då serien är tillbaka igen.
 
9-1-1 2x08
Jag tycker det var på tiden att Buck började dejta igen, även fast jag gillade honom med Abby så måste han gå vidare. Men jag vet inte om jag gillar hon den där nyhetsbruden han hängde med. Annars så handlade det här avsnittet om kärlek, och den kan verkligen se ut på olika sätt. Det här var alltså ett bra avsnitt, och det var fint att se Maddie och Chimney tillsammans, hoppas dem förstår snart hur bra dem två passar ihop!
 
Magnum P.I 1x10
Ett till rätt så tråkigt avsnitt, tycker den här serien verkligen går upp och ner på kvaliten på avsnitten. Det kanske fanns en liten ljusglimt och det var att vi fick se lite mer av Rick och vem han är som person. Hoppas dem tar med det i flera avsnitt, alltså att vi får lära känna Rick, TC och Higgins bättre.
 
Legends of tomorrow 4x08
Jag gillar delar av det här avsnittet, men jag trodde avsnittet skulle ha ett mer djup än det hade. Tyckte att allt skämtades bort lite grann. Tror inte direkt legenderna skullle bli mördare bara för att en medlem av legenderna dog, eller? Constantin och Charlie försökte rädda legenderna på sitt egna sätt utan att egentligen återställa det Constantin gjorde från början, men det gick inte så bra, så till slut fick han ändå återställa allt till det vanliga.
 
Kommentar
Får se om jag det blir någon sammanfattning för v.51. De flesta serier jag följer är lediga och kommer inte tillbaka förens i januari. Så det här kan nog bli min sista sammanfattning för året!