Sammanfattning v.49

Blindspot 4x07
Nu vet äntligen Kurt att Remi är tillbaka, vilket var på tiden så att handligen kan fortsätta framåt. Nu undrar jag bara hur det ska gå, det verkar som att Kurt i alla fall vill ha tillbaka sin fru (Jane) och visst finns det hopp än, men hoppas bara att Remi inte går förlångt i sin kamp att få ur sin mor ur CIA fängelse. Annars så gillade jag Patterson och Rich i det här avsnittet, allt dem gör tillsammans är alltid lika roligt att bevittna!
 
Lethal weapon 3x09
Det här var alltså ett julavsnitt och Cole fick fira den tillsammans med sin dotter, vilket kanske inte var helt och hållet lyckat men det var fint att se middagen dem hade tillsammans med Roger och hans familj. Roger är som han brukar vara, lite små jobbig och bråkar med hans son RJ. När ska han lära sig att lita på sina barn! Men jag måste erkänna att det var lite underhållande att se på när dem bråkade, för RJ gör det inte lätt för hans far.
 
Legends of tomorrow 4x07
Det här avsnittet handlade om en besatt docka. Jag gillar inte dockar, särskilt inte besatta sådana. Så det här avsnittet var rätt så creepy om man säger så. Medan de andra försöker döda denna besatta docka har Constantin annat för sig. Han försökte ändra vad som hände honom för 6 månader sedan och trots att Zari varnade om vad som skulle hända om han ändrade något så gjorde han det ändå. Och det fick såklart förödande konsekvenser. Ser redan fram emot nästa avsnitt så jag får se vad som händer legenderna.
 
Kommentar
Det blev inte så många avsnitt att kolla på för mig denna vecka, men vissa serier har helt enkelt inte visat några avsnitt och Manifest har gått på julledighet och är inte tillbaka förens nästa år. Vecka 51 kommer nog dessutom bli sista veckan på det här året som jag sammanfattar serier jag har kollat på under veckan, eller kanske v.50, det beror på hur många serier som fortfarande finns kvar att kolla på.