Recension: A christmas prince - the royal wedding

I år släpper Netflix fyra julfilmer, The Holiday Calender (2 november), The Princess switch (16november), The Christmas Chronicles (22 november) & A Christmas Prince: The Royal Wedding (30 november).
 
Nu har jag sett klart på den sista filmen ur Netflix juilfilmer, A Christmas Prince - The Royal Wedding. Ni hittar mina tidigare recensioner här, här och här.
 
 
 
 
Vad tycker jag om filmen
 
Det här var inte mycket att hänga i granen, den första filmen var inte heller särskilt bra. För det första så tyckte jag inte huvudkaraktärerna hade särskilt bra kemi, sen hände det ju inte så mycket mellan dem heller. Tråkig relation helt enkelt.
Handlingen var inte särskilt väl genomtänkt och intresserade inte mig det minsta. Jag kommer inte att kolla på den här filmen igen. Sen förstod jag inte heller varför dem valde att ha med Simon igen. Vad tillförde han historian egentligen? 
 
Den här filmen har många delar som inte är bra någonstans, var är till exempel julkänslan, för det här ska väll vara en julfilm? Var är den spännande handlingen? Var är kärleken?
 
Måste nog säga att den första filmen var mycket bättre än den här och då gillade jag inte den första filmen.
 
 
 
 
Betyg 
 
2/5. En tråkig film, med tråkiga karaktärer. Ingen film jag kommer se igen!
#1 - - Celine:

Åh så tråkigt! Min mamma har tjatat om den där hur länge som helst så vi ska se den nu till veckan men då har jag ju inte några höga förväntningar haha!

Svar: Kanske inte, men ge den en chans ändå. Vi har alla olika smak på filmer tror jag :)
kristin hedqvist