Filmer jag har sett på / november

Det här var en bra filmmånad för mig, 16 filmer är jättebra med tanke på hur förra månande var, han till och med gå på bio 2 gånger.
 
 
Harry Potter och de vises sten (rewatch)
Harry Potter och hemligheternas kammare (rewatch)
The holiday calender - recension finns
Double jeopordy
Keeping up with the joneses (rewatch)
Halloween (från 2018) - recension finns
Harry potter och fången från azkaban (rewatch)
Oceans 8
Harry potter och den flammande bägaren (rewatch)
Harry potter och fenixorden (rewatch)
The kissing booth (rewatch)
2012 (rewatch)
Fantastiska vidunnder och var man hittar dem (rewatch)
Fantastiska vidunder : Grindelwalds brott (bio) - recension finns
The princess switch
Nu är det jul igen/The santa clause (rewatch)
 
 
 
Antal filmer: 16 st
Bästa filmen: Fantastiska vidunder : Grindelwalds brott. Men jag tycker väldigt mycket om Halloween också.
Sämsta filmen: The princess switch. Tyckte inte så mycket om den här filmen, den var mest tråkig och jag somnade till och med när jag såg på filmen!
 
#1 - - Alice:

Många filmer ud hunnit se!

Svar: Ja, det har blivit en del i november, vilket inte alltid händer om jag ska vara ärlig :)
kristin hedqvist