Filmer jag har sett på / november
Det här var en bra filmmånad för mig, 16 filmer är jättebra med tanke på hur förra månande var, han till och med gå på bio 2 gånger.
Harry Potter och de vises sten (rewatch)
Harry Potter och hemligheternas kammare (rewatch)
Harry Potter och hemligheternas kammare (rewatch)
The holiday calender - recension finns
Double jeopordy
Keeping up with the joneses (rewatch)
Halloween (från 2018) - recension finns
Harry potter och fången från azkaban (rewatch)
Oceans 8
Harry potter och den flammande bägaren (rewatch)
Harry potter och fenixorden (rewatch)
The kissing booth (rewatch)
2012 (rewatch)
Fantastiska vidunnder och var man hittar dem (rewatch)
Fantastiska vidunder : Grindelwalds brott (bio) - recension finns
The princess switch
Nu är det jul igen/The santa clause (rewatch)
Antal filmer: 16 st
Bästa filmen: Fantastiska vidunder : Grindelwalds brott. Men jag tycker väldigt mycket om Halloween också.
Sämsta filmen: The princess switch. Tyckte inte så mycket om den här filmen, den var mest tråkig och jag somnade till och med när jag såg på filmen!
Många filmer ud hunnit se!