What Men Want

 
Den här filmen är en remake på en film från 2000, vilken jag har sett ett X antal gånger - nu var det ett tag sedan, men tyckte om den filmen förut. Nu kommer det alltså ut en ny film med ungefär samma handling, men istället för att en man hör kvinnors tankar så är det en kvinna som här mäns tankar.
 
Jag gillar Taraji P. Henson som spelar huvudrollen i filmen, tycker hon gör det hur bra som helst som rollen som Ali, sportagenten som inte blir tagen på allvar av sina manliga kollegor.
Det är en rolig trailer tycker jag, den kanske är en rätt så typisk komedi men jag gillar handlingen så den gör mig nog lite extra nyfiken. Skulle kunna gå på den här på bio bara för att få skratta lite. Sen kanske det inte är århundrades bästa film, men vad gör det bara man får skratta lite? I Biopremiär: 11 januari 2019 I
#1 - - Ida - foto & häst:

Älskar Taraji!! Hon spelar ju Cookie i min favoritserie Empire, världens bästa asså! :D

Svar: Jaha, det visste jag inte. Jag gillar henne, en ny favorit hos mig tror jag :)
kristin hedqvist