The innocents

 
Den här serien har premiär nu på fredag. The Innocents heter den och handlar om ett ungt par som är förälskade och som planerar att rymma tillsammans för att komma undan deras kontrollerande föräldrar. Allt blir mycket svårare när June upptäcker att hon har en övernaturlig förmåga. Hon kan byta skepnad och bli någon annan.
 
Efter att ha läst och tittar på trailern till denna serie så gillar jag verkligen det jag ser. Det som jag gillar mest är nog att det inte är en typisk tonårsserie utan den har ett mer djup. Jag är så van att se på serier som inte dyker djupare än ytliga relationer men jag får en uppfattning om att det här är något annat, något mer än vad jag är van att se på. Nu har jag bara sett trailern och läst lite om handlingen men jag tycker verkligen den har potential, att den verkar intressant och något som jag verkligen skulle kunna gilla. Hoppas nu bara att serien är lika bra som jag tror att den är, men man vet ju aldrig riktigt.  The innocents har premiär på Netflix 24/8 
#1 - - Ida - foto & häst:

Verkar riktigt bra ju! Måste jag kika på :)

Svar: Ja, visst verkar! :)
kristin hedqvist