Shadowhunters läggs ner

Shadowhunters kommer inte tillbaka med en 4:e säsong enligt Tvline!
 
 
Det är inte ofta jag blir chockad när en serie läggs ner, men just den här serien har varit speciell för mig, så det kom verkligen som en chock när jag läste det idag. Den här nyheten har visst varit ute sen i juni, varför har jag inte hört om det här förens nu?
 
Vi kommer dessutom att få vänta på resten av säsong 3 tills nästa år. Vi kommer då också få en 2 timmar långt avsnitt som avslutar denna underbara serie.
 
Visste ni att den här serien skulle läggas ner?
#1 - - Flisan:

sv: haha ja de kan jag hålla med om :P

så himla tråkigt att det inte blir en till men kan samtidigt tycka att de e bra att det inte blir överdrivet många säsonger :)

Svar: Ja, kanske det. Men tycker ändå den förtjänar minst en säsong till. AJA, bra att det blir ett avslut på serien iaf :)
kristin hedqvist

#2 - - Lena:

Jag har lite blandade känslor angående detta, jag gillade serien väldigt mycket men tyckte samtidigt att den sista säsongen svajade rejält i kvalitet. Jättetråkigt att den läggs ner absolut men jag hoppas att dem sista avsnitten kommer att bli väldigt bra och att dem satsar fullt ut på dem!

Svar: Såg verkligen inte det här komma, så hoppas att det blir ett bra avslut på serien iaf. Själv så gillade jag den tredje säsongen mest, så jag förstår inte varför den lades ner!
kristin hedqvist

#3 - - Celine:

Vad tråkigt, gick ju inte så bra för filmatiseringen heller :( Blev ju ingen fortsättning på första filmen

Svar: Det är supertråkigt, för jag gillar verkligen serien Shadowhunters. Böckerna också!
kristin hedqvist