Serier ur min Att se lista

Min lista över tv-serier jag vill se på växer hela tiden - några ur denna långa lista är dessa nedan.
Nu undrar jag bara NÄR jag ska ha tid att titta på dessa serier. Tittar redan på för många serier som det är, men någon dag ska jag ge dessa serier en chans. Den ständiga frågan är bara, när?
 
 
 
Castle Rock
 
Den serie som står högst upp på min lista just nu är verkligen Castle Rock, älskar framför allt att den refererar till Stephen King och alla hans romaner/noveller. Sen får vi inte glömma Bill Skarsgård, han är också en del till varför jag vill se på den här tv-serien. Älskade honom som clownen Pennywise i It (Det), så det ska bli en nöje att få göra sig bekant med hans karaktär i Castle Rock också. Han verkar dock inte ha så många repliker, men vad gör det, egentligen? I TRAILER I
 
 
 
 
Sharp objects
 
Boken som den här serien är baserad på har jag velat läsa ett tag nu, men jag kommer nog hoppa över den och se på serien istället. Tycker den verkar vara spännande. Sen har jag alltid varit ett fan utav Amy Adams och det hon har gjort förut, så det känns självklart att se på den här serien också. I TRAILER I
 
 
 
 
Heathers
 
Först hade jag faktiskt inte tänkt se på den här tv-serien, gillade inte upplägget men sen såg jag trailern och ändrade uppfattning direkt. Jag gillar sådana här komedier och den här verkar ha precis allt jag gillar. Måste i alla fall ge serien en chans, kvalitén kan ju dala men jag hoppas inte det! I TRAILER I
En kommentar publicerat i Serier
Taggar: castle rock, heathers, sharp objects
#1 - - Lena:

Känner igen den här känslan så väl haha. Tror Heathers lades ner efter ett par avsnitt bara och har inte hört något om att den tagits upp igen

Svar: ajdå, det visste jag inte. Tråkigt, kanske hoppar över den serien i så fall !
kristin hedqvist