Lethal weapon säsong 3 TRAILER

 
Nu har det kommit en trailer/promo till den 3:e säsongen av Lethal Weapon. Det är första gången vi får se Seann William Scott som Rogers nya partner Weasly Cole.
 
Det är en väldigt kort trailer, och vi får bara se Rogers nya partner i några scener tillsammans. På ett sätt påminner han väll lite om Martin men en "dummare" version? Egentligen borde jag väll vänta på en längre trailer, men vill ändå ta upp den då den visar Seann Williams Scotts karaktär. Jag kommer såklart att kolla på serien då jag har lagt ned tid på två säsonger redan, så än så länge ger jag inte upp. Vem vet, han kanske kommer att vara bra? Kommer dock sakna Martin, för jag älskade verkligen honom som karaktär. Annars vill jag veta hur Roger känner när han inte längre har Martin vid sin sida.
 
Vad känner ni inför denna nya karaktär?