En serie jag har börjat kolla på

 
Vad heter serien
 
The fosters.
 
Handling
 
Teenager Callie Jacob is placed in a foster home with a lesbian couple and their blend of biological, adoptive, and foster children.
 
 
Hur många avsnitt har du sett
 
4.
 
 
Vad tycker du om serien än så länge
 
Jag gillar verkligen The fosters, tycker om känslan den ger när jag kollar på ett avsnitt. Tycker framför allt om karaktärerna, mammorna är ju helt underbara tillsammans. Dem två har verkligen kemi. Kan inte heller låta bli att tycka om Callie också, jag gillar hennes karaktär. Egentligen gillar jag nog alla som är med, men de tre är det något speciellt över. Just nu känns det som en självklarhet att se klart på serien, hoppas den håller samma mått och att karaktärerna utvecklas. Alla 5 säsonger hittar du på Viaplay.