En serie jag har börjat kolla på

Vad heter serien
 I TRAILER I
 
 
Handling
 
Peter Wendel kommer tillbaka till sitt jobb som polis, efter att ha varit sjukskriven för depression efter sin brors död. Han sätter upp en "kalla mord" grupp för att utreda gamla mord.
 
 
Hur många avsnitt har du sett
 
1
 
Vad tycker du om serien än så länge
 
Robert Gustafsson spelar huvudrollen som den problematiska polisen Peter Wendel, och jag måste säga att jag tycker han gör en bra insatts, eller en j*vligt bra insatts rättare sagt. Jag är ju van att se honom göra komedi, men här är han allt annat än rolig. Jag har bara sett ett avsnitt än så länge men jag tror ändå jag har hittat en ny favorit. Längtar faktiskt till nästa avsnitt kommer ut (den visas på tisdagar kl 21.00 på kanal 5) och det säger väll ändå mycket, i alla fall för mig som inte gillar tvserier så lätt. Det finns som vanligt många frågor som behöver ett svar. Den största är nog, vem är mördaren och varför vill den sätta dit Peter för mordet på den där advokaten?