Sammanfattning - v.15

Vet inte vad det är med mig, men just nu kollar jag inte på lika mycket serier, har istället börjat intressera mig för film mer och mer. Det är säkert bara något tillfälligt, för visst tittar jag på serier, men inte lika mycket längre.
 
Timeless 2x02
Jag tycker det är kul att Jiya verkar få en större roll i den här säsongen. Kan inte sluta tänka på vad det kan vara för fel på henne? Varför såg hon Rufus skada på hans arm innan det ens hände? Lucy och Wyatt kysstes nästan igen, men blev såklart avbrutna! Hoppas dem inte drar ut på det här allt för länge, för jag vill se dem två tillsammans!
 
Shadowhunters 3x03
Ingen kan komma åt Simon längre, eller rättare sagt komma åt och slå honom utan att bli skadad själv. Så jag antar det är som i boken, men då får han märket av Clary om jag minns det rätt? Jace börjar tappa det på riktigt nu, han är övertygad att "ugglan" som har attackerat människor är Sebastian och gör vad som helst för att fånga denna "uggla". Så jag blev väldigt chockad när vi fick reda på vem ugglan var, hur är det ens möjligt??