FINAL TRAILER : Jurassic World: Fallen Kingdom

 
Låt oss prata lite om den nya Jurassic World trailern. Eller rättare sagt om den nya filmen som kommer ut nu i juni.
Vad tycker jag egentligen? Jag ser fram emot den här filmen, det vet jag. Jag vill ha mer dinusarier i mitt liv typ, hoppas framför allt dem gör dem rättvisa i alla fall. 
 
Sen ser det ju ut som att den kommer utspela sig någon annan stans än på den där ön. I alla fall stora delar av filmen. Om den gör det, så  har dem ju nästan kopierat lite från vad som hände i Jurassic park, lost World eller hur? Missförstå mig inte, det kan bli bra om den inte påminner för mycket om den filmen. 
Sen måste jag fråga - får inte ni känslan av att dinosaurierna är i fara? Alltså kanske utrotas? Kommer de ens överleva den här filmen? 
 
Ja, jag kanske tänker lite för mycket, men det är så jag känner just nu i alla fall. Tror att det kommer bli bra, mer spännande och det är kul att Blue verkar får vara med i den här filmen också. Mer Blue till folket! Någon mer än jag som gillar den dinosarien?