En serie jag har börjat se på

Namn: The Bold Type
Handling: "The Bold Type" is inspired by the life of "Cosmopolitan" editor in chief, Joanna Coles. The show is a glimpse into the outrageous lives and loves of those responsible for a global women's magazine.
Var ser du serien: SVT play
 

Tankar om serien: När jag såg att den var tillgänglig på SVT play fick jag lov att börja se på serien då jag en längre tid har velat se på den. Jag blev verkligen inte besviken, jag typ, älskar den här serien. Finns inget jag inte tycker om. Älskar att det är tre kvinnliga huvudkaraktärer. Älskar deras vänskap, den verkar så... genuin på något sätt. Gillar deras chef också, som faktiskt är snäll. Vanligtvis brukar man se en chef som är allt annat än snäll (typ som i The Devil Wears Prada) i en serie/film som utspelar sig på en tidning, så det gillade jag lite extra mycket.
Bästa karaktären: Jane Sloan. Det är något med henne som gör att jag verkligen gillar henner. Kanske för att jag verkligen gillar hon som spelar Jane, Katie Stevens. Det känns som jag har sett henne i någon annan serie/film förut... men de andra två tjejerna kommer inte långt efter.
Sämsta karaktären: Jag tror faktiskt jag inte har någon sådan än, jag har bara sett på 4 avsnitt, så det kanske inte är så konstigt. Men jag har svårt att se att jag kommer gilla någon mindre. Men vem vet!
 
#1 - - Emelie Karlsson:

sååå bra

Svar: Ja, jag tycker verkligen om den här serien!
kristin hedqvist