Tankar om Roland Hassel

Nu har jag sett på det första avsnittet av Hassel som hade premiär i fredags - och jag kan inget annat än gilla det. Serien är 2017, med en hårdhudad polis som alltid lever på gränsen. Det kanske man har hört förut men jag gillar känslan man fick och bara för det kommer jag fortsätta titta. Jag vill veta om Roland hittar den som mördade hans nära vän. Jag vill också veta mer om denna grupp han ingår i, Triton. Hur blev dem till och vad gör dem egentligen? Vissa kanske säger att det är vilken snutfilm/serie som helst, men det är något speciellt ändå. Jag gillar musiken dessutom, den passar in, till och med Lill babs Tuff brud i lyxförpackning. Om ni har sett den scenen låten är med förstår ni varför jag gillar det (hoppas jag).
 
Jag återkommer som vanligt när jag har sett på flera avsnitt. Du hittar Hassel på Viaplay.
 
#1 - - norrbotten emma:

bra tips , kanske kollar den =)

kram

Svar: Det tycker jag att du ska göra ! :)
kristin hedqvist

#2 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Verkar bra

Svar: Ja, det är den, men nu har jag ju bara sett på ett avsnitt - men än så länge gillar jag serien!
kristin hedqvist

#3 - - lars:

Hej
Jag har också sett första avsnittet. Helt OK
Så snart jag kan ska jag kolla vidare