Jag kommer med NYHETER

En av mina favoritserier genom tiderna är helt klart Sabrina - tonårshäxan - och nu verkar den komma tillbaka till rutan igen, men mörkare i sann Riverdale anda. CW ligger bakom denna glada nyhet och planeras vara klar att visas på tv 2018/2019. Serien har fått namnet Chilling Adventures of Sabrina. Det ser dock inte ut som någon skådespelare kommer att upprepa sina gamla roller från originalet, utan att dem tar in nya skådespelare. 

I den nya Kingsman: The golden circle är flera kända svenska skådespelare med, och här har ni ett av klippen när dem är samlade:
 
Säsong 2 av Modus har premiär i november hos c more - ska bli intressant att få följa den andra säsongen då jag verkligen gillade den första. Är det någon mer än jag som har sett på Modus?
En kommentar publicerat i Nyheter
Taggar: chilling adventures of sabrina, kingsman the golden circle, modus
#1 - - Felicia:

Ja, så himla kul med Sabrina :D

Svar: Ja, tycker det låter som en bra idé - något jag lätt skulle kunna kolla på!
kristin hedqvist