Det händer mycket

Nu börjar de flesta serier att komma igång igen efter sommarsemestrarna & som jag har längtat efter några av dessa serier! Får se hur mitt serie-schema kommer se ut, men dessa kommer jag absolut inte att missa:
 
Hassel - 8 september
Outlander - 10 september
The big bang theory - 25 september
Young Sheldon - 25 september
Lethal weapon - 26 september
This is us - 26 september
Criminal minds - 27 september
Gåsmamman - 28 september
 
2 kommentarer publicerat i Serier
Taggar: criminal minds, gåsmamman, hassel, lethal weapon, outlander, the big bang theory, this is us, young sheldon
#1 - - lars:

Jag är också en som ser många serier. I din topplista, väljer jag ut
Hassel nya versionen blir spännande att följa, jag tror den drar igång på VIA serier på fredag?
Outlander, blir det en ny säsong??
Gåsmamman har jag sett 2 säsonger
Ha en god seriehöst

Svar: Ja, det stämmer att Hassel drar igång på viaplay på fredag! Ja, Outlander kommer ut med en ny säsong :)
kristin hedqvist

#2 - - Lena:

Yes snart lite Outlander tillbaka i mitt liv! Haha

Svar: Som man längtar ! :)
kristin hedqvist