Dagens tips - outlander säsong 3

Det här kan jag helt enkelt inte ignorera, en av mina favoritserier har säsongspremiär (i Sverige) idag. Outlander pratar jag såklart om, och om ni har Viaplay kan ni se den från och med idag - känner på mig att det här kommer bli en mycket bra idag. Har verkligen något att se fram emot ikväll!
 
Tittar du på den här serien?
#1 - - Maggie Bergius:

Vilken rolig blogg! Jag ska kolla in Outlander, den verkar bra!

Svar: Tack, det värmer att höra. :) Ja kolla in den serien, du kommer inte bli besviken!
kristin hedqvist

#2 - - Lena:

Äntligen är den tillbaka! Som man har längtat!

Svar: Ja, man har nästan längtat ihjäl sig :)
kristin hedqvist

#3 - - Felicia:

Jag följer inte den serien men alla pratar jämt så gott om den så blir lite sugen :)

Svar: Det är verkligen en serie jag rekommenderar varmt, så se den, du blir nog inte besviken :)
kristin hedqvist