Dagens filmtips - It

Då är dagen äntligen här, dagen filmen It (Det) äntligen har premiär här i Sverige. Som jag har längtat på den här filmen, det är inte ofta jag går på bio längre men när jag fick reda på att den skulle bli film så fick jag "tyvärr" lov att gå ändå. Jag går inte själv, jag, min syster och min mamma ska gå på den nu på fredag. Det verkar gå bra för It, både i USA och här i Sverige. Den är i alla fall populär där jag bor, fick nästan slåss för att få tag på tre biljetter (kanske överdriver lite här, men det fanns inte många biljetter kvar om jag säger så).
 
Vågar du kolla på den här filmen?
 
#1 - - Evelina:

Jag brukar inte se skräckfilm men vi är ett gäng från jobbet som ska se den ikväll :)

Svar: Hoppas den var bra!
kristin hedqvist

#2 - - Flisan:

Åh kul vill oxå se denna :D

#3 - - Karin:

Såg den igår! Hoppas du kommer tycka om den. :)

Svar: Ja, det hoppas jag verkligen ska göra - ska bli så kul/spännande att se på den ikväll! :)
kristin hedqvist