2 serier jag har börjat kolla på

 
Den första är :
The good place med Kristen Bell. Jag har sett på två avsnitt, och än så länge gillar jag den. Humor är inte fyskam och Kristen Bell är inte särskilt dålig hon heller. Har ni inte sett på den så tycker jag att ni ska göra det. Den hittar den på Netflix.
 
Den andra serien jag har börjat kolla på är:
The magicians. Jag kan inte riktigt sätta fingret på den serien än, vissa stunder tyckte jag den var lite tråkig men andra stunder förvånade den mig positivt. Jag ska nog ge serien några avsnitt till innan jag ger den min slutgiltiga dom. Du hittar serien bland annat på Viaplay.
#1 - - Evelina:

Jag gillar verkligen The Good place, det är en härlig och mysig serie :)

#2 - - Nelly:

Här är en till som precis hittat The magicians! Jag gillar den, tyckte den var småseg i början men den blir bättre och bättre!

Svar: Vad bra, då ska jag inte ge upp den serien riktigt än :)
kristin hedqvist