Just nu - listan

(Här har ni en annan "just nu" lista, som jag har hittat hos bästa Seriedrottningen!)
 
Ska jag kolla på: Hassel, gillar den serien förtillfället så den är en given favorit hos mig just nu.
 
Är det här min favoritkaraktär på tv: Det har länge varit Sam & Dean från Supernaturel, men den här gången måste jag säga Maze från Lucifer.
 
 
Senaste tv-nyheten jag läste: Att The Punisher äntligen har fått ett premiärdatum, 17 november smäller det!!
 
Tänker jag på: min blogg. Jag älskar att blogga, men på sistone har det blivit mer av en rutin, inte bra!
 
Ser jag fram emot: Stranger Things säsong 2 har premiär nu på fredag!
 
 
 
Vill jag diskutera: Det tråkiga vädret?? Nä, jag vet inte. Har ni något ni vill diskutera, bara kommentera i så fall :)
 
Fasar jag för: Att Stranger Things 2 inte kommer vara bra, som jag älskar den serien!
 
Önskar jag: Att jag blir bättre på att blogga?
 
#1 - - Emelie:

Måste verkligen kolla ikapp Lucifer!! Så många verkar tycka om serien!

Svar: Jag tycker väldigt mycket om den - många av karaktärerna är mina nya favoriter till och med!
kristin hedqvist