Farang avsnitt 8 (sista avsnittet)

Jaha. Då var det över och jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka om det avsnittet. Det lovades blodbad, men inte fan vet jag om det blev det. Tycker dessutom allt gick väldigt fort och att det knappt hände något trots att det gjorde det.
Rickard letade upp hans gamla kupan och nu fiende Lars för att ge honom det han ville ha. Det visade sig att Rickard hade försvunnit med 80 miljoner och att det var det han åkte till Thailand för att få tillbaka, men det visade sig att Rickard hade gömt dem i Sverige. Trodde han. Det var kanske här som serien presenterade en ny handling till framtida säsonger, då det visade sig att någon hade tagit miljonerna som Rickard hade gömt undan + mördat hans vän (en person som han trodde var hans vän). + att Ben inte är tagen än. Så det finns fortfarande historier att berätta. 
Thyra överlevde sin kidnappning och allt blev som vanligt igen. Antar att de två åker tillbaka till Sverige nu.
Själva avsnittet i sig var inte så mycket att hänga i granen, vet inte vad jag tycker om hela säsongen heller. Lite tråkig kanske, vet faktiskt inte varför jag kollade på alla avsnitten överhuvudtaget, för så bra var det inte...
Det är verkligen en svensk serie, så om ni gillar svenska serier så är väll den här serien att rekommendera. Annars tycker jag att ni ska se på Ola Rapace andra serie Hassel, lite mer råare.
#1 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Har inte följt den men innan den började så tänkte jag att jag skulle. Var den sevärd överlag serien?

Svar: nja... typ. Vet faktiskt inte vad jag ska svara, men den är inte jättedålig. En helt vanlig serie som inte sticker ut allt för mycket.
kristin hedqvist

#2 - - lars:

Ja Farang var väl så där tyckte jag. Men i Svenska serier så är Gåsmamman outstanding tycker jag. Hassel har jag sett, njaä sådär också. Lycka till i seriernas värld
Gåsmamman säsong 3 fortsättning ikväll Com hem