En serie jag ser på just nu

Jag har just sett klart på den första säsongen av Blindspot och har just  börjat se på den andra säsongen. Totalt finns det 3 säsonger (den 3:e börjar visas på viaplay 30 oktober).
Jag började först att kolla när den först kom ut men såg aldrig klart på den av någon oklar anledning. Men nu hade jag lite tid över så jag såg om den första säsongen och den var riktigt bra. Jag gillar Jane och Kurt, dem är ett bra team tillsammans och man kan verkligen se kemin mellan de två. Jag tycker dem passar jättebra tillsammans, men såklart är det inte så lätt när Jane har sina hemligheter som inte är så lätta att berätta om. 
För er som inte har sett serien så beskrivs den så här på Imdb: Jane Doe is found in Times Square with no memory and mysterious tattoos on her body. Det är bara en kort beskrivning men beskriver ändå bra vad den kommer att handla om.
Hon hamnar tillslut hos FBI där hon hjälper ett team att lista ut tatueringarnas mening och lösa brotten länkade till tatueringarna. Förutom det är det mycket drama och de sista avsnitten av säsong 1 är verkligen spännande med många twister.
Jag har just börjat kolla på den andra säsongen men det börjar inte dåligt den heller, ska bli spännande att se hur Jane och de andra fortsätter trots allt som hände i förra säsongen. Återkommer när jag har sett klart på säsong 2.