En höstlista

På ditt schema just nu?
Just nu kollar jag på serier som The magicians, Hassel, Farang, The defenders, Supernatural, Teen wolf. Sen kommer den att bli längre allt eftersom då jag inte har börjat kolla på alla serier jag vill se på än.
 
Mest besatt av just nu?
Det går i perioder, men jag har verkligen fattat tyckte för The magicians (trots den sega inledningen) just nu.
 
På din att-se?
The gifted, Inhumans, 2 säsongen av Lethal weapon, 4 säsongen av How to get away with murder, säsong 3 av Outlander, 3 säsongen av Lucifer, 2 säsongen av Stranger Things, Dynastin, 5 säsongen av The blacklist, The big bang theory. Finns säker några till, men dem här vet jag att jag vill kolla på, snart!
 
Klassisk hösttv?
Alla lättsamma filmer och serier blir på något sätt extra mysiga nu på hösten. Tänk er, en varm dryck under en varm filt och en riktigt härlig film på tv. Blir inte bättre än så tycker jag. Spelar inte så stor roll vad det är för film, bara känslan finns där.
 

Tv-serie du saknar just nu?
hm... det finns i del serier, men dem börjar snart igen. Det dröjer dock lite innan den nya säsongen av Shadowhunters kommer ut antar jag, så jag får säga den serien. Jag vill veta hur det går för Clary och Jace, helst nu på en gång!
 
Något som gör dig besviken?
Att The Defenders inte var så bra som jag hade trott den skulle vara, har fortfarande inte kollat klart på den serien än!
 
Tittar du mer eller mindre på tv under hösten?
Mer, finns så mycket jag vill kolla på. Ska bli intressant att se hur mycket jag hinner med.
 
Tre tips på tv-serier till andra?
The good Place, Outlander & Stanger Things. Dessa tre är verkligen värd att se på!
 

(Listan hittade jag ursprungligen på Seriedrottningens blogg. Har dock ändrat svaren lite grann så den passar till hösten istället)
#1 - - Felicia:

härlig lista :D