Sammanfattning. Jordskott, Scorpion & Lucifer

Jordskott 2x03
Nu börjar det komma fram mer och mer om Evas mamma. Det finns fortfarande frågor kvar att ställa, men det är klart att hennes mamma har haft något fuffens för sig. Eller umgåtts med tvivelaktiga personer som har gjort något väldigt dumt. Man ser verkligen att Eva inte gillar att ljuga för sin vän Bahar, men jag förstår varför hon inte säger som det är. Skulle Bahar ens tro på henne?
 
Scorpion 4x02
Ett till farfyllt avsnitt med många händelser. Walter och Paige verkar vara lite osäkra på varandra, jag tror dem bara har svårt att lista ut vem dem ska vara i deras nya förhållande. Hoppas dem bara inte ger upp och verkligen kämpar för varandra, jag gillar dem två tillsammans! Och räddade dem världen då? Såklart, men turen var bara kortvarig när scorpion ex-medlemen och fången, dem hade med sig (som jag inte kommer ihåg namnet på) rymde och det slutade med att Cabe blev anhållen för att ha hjälpt honom att rymma!
 
Lucifer 3x05
Ingen Maze i det här avsnittet heller, hoppas hon är tillbaka snart. Det var kul att se Trixie igen, vilken liten sötnos hon är! I dagens avsnitt var Lucifer lite mindre irriterande, han fick tillbaka lite av sin charm tycker jag. Tror nog det var lite svårt för honom att se sin "mamma" igen, men jag tror ändå han tog det rätt så bra ändå, tillslut. Annars så var inte fallet särskilt bra, rätt så tråkigt faktiskt. Hoppas nästa avsnitt blir mer underhållande.
 
0 kommentarer publicerat i Serier
Taggar: Lucifer, jordskott säsong 2, scorpion