2 serier.

Mitt serie-schema har blivit lite tunn på sistone, så nu har jag letat efter fler serier att kolla på. Jag har redan börjat kolla på en och sen har jag en till serie jag vill ge en chans.
 
 
The 100. Tror det här blir nog mitt tredje försök att kolla på den här serien, vet faktiskt inte varför jag slutade att kolla på den här rätt så underbara serie förut. Men nu ska jag inte ge upp! Har redan tittat på några avsnitt av den första säsongen och än så länge har jag inte tröttnat.
 
Alex. Det här är en svensk serie som visas på Viaplay just nu. Har läst lite om den, och eftersom jag verkar gilla svenska serier just nu så tänkte jag ge den här serien en chans. Trailern hittar du här.
 
#1 - - lars:

ja du The 100 är bara ett måste för alla seriefreaks som mig. Alex har jag inte sett

#2 - - Johanna Utterberg :

Åh, spännande tips, jag ska nog försöka se Alex! :)

Svar: Ja, gör det. Verkar ju i alla fall bra :)
kristin hedqvist

#3 - - Lena:

Tappade också bort The 100 längst med vägen. Gillade starkt första och andra säsongen men sedan slutade jag tvärt att se den när jag såg den veckovis. Kanske ska se om den hmm

Svar: Ja, varför inte testa ?? Trodde först att jag hade tappat intresset helt, men nu är jag fast i den serien mer än jag var förut typ :)
kristin hedqvist

#4 - - Hemma Hos Felicia:

jag påbörjade faktiskt tredje säsongen av the 100 nu, det var riktigt spännande så jag hoppas verkligen att du fastnar denna gång! :)

Svar: Ja, det hoppas jag också på. Än så länge har jag inte tröttnat i alla fall ! :)
kristin hedqvist