Sommarserierna är snart här!

Snart är dem här, tv-serierna som har premiär nu i sommar alltså. Känns som det kommer bli en bra sommar det här, för nu ska jag verkligen ta tag i mitt serie tittande som har hamnat på efterkälken lite grann.
 
Här har ni några serier som jag inte kommer att missa:
 
1. Orphan black - Netflix, 11 juni.
 
2. Jamestown - SVT1, 17 juni.
 
3. GLOW - Netflix, 23 juni.
 
4. Gypsy - Netflix, 30 juni.
2 kommentarer publicerat i Serier
Taggar: glow, gypsy, jamestown, orphan black
#1 - - Emelie Karlsson:

Oooh kul att de ska börja visa Jamestown på svt!! Min favoritserie just nu!

Svar: Ja, den serien verkar vara hur bra som helst !
kristin hedqvist

#2 - - Lena:

Spännande med Jamestown så kul att dem tar in dessa serier. Victoria går just nu på TV4 också :)

Svar: Ja, jag såg att TV4 hade tagit in den serien - så kul !
kristin hedqvist