Riverdale 1x06 "Faster, Pussycats! Kill! Kill!"

 
Den här staden är verkligen full med dåliga/hemska föräldrar, nu kan vi lägga till Josies pappa i den högen, förutom Archies pappa då, för han verkar vara rätt så hyfsad ändå. Men vem vet, han kanske har hemligheter istället? Betty och Jughead åkte och hälsade på Polly, där fick dem reda på att Polly är gravid! Såklart är hon det, vad annars liksom? Efter att ha träffat Polly så har jag svårt  att avgöra om Polly är frisk eller om det är något fel på henne. Hon verkade lite... konstig, eller hur? Sen att Polly rymde i slutet av avsnittet, undra varför hon gjorde det? Jag antar att vi kommer få se mer av Polly nu, men hur... kommer hon, typ, försöka hitta den som mördade Jason eller är hon ute efter något annat?
Sen så tycker jag det inte hände så mycket i det här avsnittet, Archie försökte komma över sin scenskräck, Veronica blev osams med sin mamma... och JA, kyssen mellan Betty och Jughead.... :)
En grej som jag saknade i det här avsnittet var lätt Cheryl, hon behövs verkligen i den här serien i varje avsnitt tycker jag!