Rebecka Martinsson del 3

I det här avsnittet försöker Rebecka att bearbeta vad som hände när hon bevittnade ett mord på ett barn. Hon verkar klart skakad av vad som har hänt, vilket är förståligt, hur klarar man av det liksom utan att bli galen på köpet?
En kvinna hittas mördad mitt ute på isen i en husvagn och Rebecka börjar nysta i fallet efter att Anna Maria Mella har berättat om det för henne och såklart är det något som inte riktigt stämmer. Det är i alla fall något skumt på gång och det verkar som hon som dog hade hemlighet, för det visades sig att hon hade blivit torterad innan hon dog. Vad ville mördaren veta?
Jag trodde faktiskt att jag skulle tappa intressent för den här serien, men den växer i mina ögon dag för dag. Tycker dem har hittat rätt skådespelare, vem kan inte gilla Anna Maria Mella, polisen som "hjälper" Rebecka i mordfallen? Eller miljön, den är så... bra på något sätt, verklighetstroget. Är det någon mer än jag som kollar på den här serien? 
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Känner att jag måste ta tag i att börja kika på den här serien! :)

Svar: Ja, det låter som en bra idé :)
kristin hedqvist