Rebecka Martinsson del 2

Jag trodde den här serien hade ett helt annat upplägg än vad den visades sig ha, jag trodde det var ett mordfall som skulle ta 8 avsnitt att avslöja vem mördaren var, men nu tog det bara två. Allt hände väldigt snabbt också, och vips fick vi reda på vem som hade dödat Mildred. Kan tycka det gick för fort, en till kropp hittades, varför förstår jag inte riktigt och sen hittade Rebecka ett brev i Nalles jacka där det stod han skulle få flytta till ett gruppboende, för Mildred inte tyckte att hans pappa kunde ta hand om honom längre. Och då dödade Nalles pappa henne, för att hon inte skulle ta hans son ifrån honom. Allt slutar inte där, när Nalles pappa har erkänt allt det här för Rebecka skjuter han sin egna son och tar livet av sig själv. DET trodde jag inte skulle hända, så jag antar att den här serien kan överraska mig också. Ska kolla in nästa avsnitt som kommer nästa onsdag, för då sker ett nytt mord och Rebecka har fått ett nytt jobb.