Rebecka Martinsson Del 1

Då har jag sett på första delen av Rebecka Martinsson, och vad är mitt första intryck? - jag gillar känslan jag får när jag tittar på programmet, jag gillar Rebecka (Ida Engvoll) men framför allt vyerna som utspelar sig i programmet. Storyn gick fort fram och det dröjde inte länge förens Rebecka åkte tillbaka till sin hemstad och fick reda på att hennes vän inte hade varit med om en olycka utan hade blivit mördad. Det var väll där fokusen låg efter att hon hade kommit hem, hon letade efter ledtrådar och hittade väll några också. Tillslut blev det lite spännande, Rebecka hade just kommit hem från en barrunda när hon upptäcker att någon gör inbrott där hon bor, och då slutar avsnittet. Så nu måste jag kolla på fortsättningen för att se vad som händer.
Lite svårt att säga vad man tycker efter ett avsnitt, men om alla avsnitt är som det första var så vet jag inte om jag kommer fortsätta kolla.