Just nu - listan

Favoritserie just nu?Riverdale, har verkligen blivit en favorit hos mig, och den är här för att stanna.
Den serie du ser fram emot minst varje vecka just nu? - Jag vill så gärna att Shadowhunters ska vara bra, men just nu gillar jag inte vissa delar av handlingen överhuvudtaget. Så därför ser jag inte fram emot den här serien just nu.
Serie du ser fram emot just nu? - Iron fist. som har premiär nu i mars, vill jag gärna se på. Verkar vara en serie i min smak.
 
 
Serie som helst kan avslutas just nu? - även fast serien har blivit bättre på sistone så tycker jag det verkligen det är dags för The vampire diaries att sluta. Och det gör den ju snart också, två avsnitt kvar nu.
Kvinnlig favoritkaraktär just nu? - Det står mellan Betty och Veronica i Riverdale. Gillar dem både... men jag måste nog säga Betty, gillar att hon är "detektiven" i gänget tillsammans med Jughead.
Manlig favoritkaraktär just nu? - hm.... får man säga Jamie i Outlander? Kommer inte på något jag gillar just nu mer än honom.
 

Favoritpar just nu? - jag tror faktiskt jag inte har något just nu... Men jag vet ett par som skulle passa bra ihop
och det är Betty och Jughead i Riverdale.
Favorit vänskap just nu? - Betty och Veronica, såklart ! :)
Film du ser fram emot just nu? - Power Rangers tror jag !
Favoritskådespelerska just nu? - jag tror faktiskt jag inte har någon favvo just nu.
Favoritskådespelare just nu? - Dan Stevens, som gör hur bra som helst ifrån sig i Legion just nu.
 
 
Listan är lånad av Frökentv 
EDIT -  Listen är gjord av Gotham Alley. Så all cred till henne, rätt ska vara rätt :) 
 
#1 - - Lena:

Älskar Dan som skådespelare, såg dock bara ett avsnitt av Legion eftersom jag hade så mycket annat att se på, men det är ju en serie som man kanske bör ta sig igenom för som du säger han är riktigt bra i den. Även om den känns lite rörig ibland med mycket fokus på specialeffekter :P

Klart man får säga Jamie, oavsett om serien sänds eller inte så är ju Jamie verkligen en riktigt härlig karaktär :D Förstår dig

Svar: Jag tycker det senaste avsnittet av Legion inte var lika rörigt, så det blir ju bättre. Jag tycker man ska ge serien en chans iaf :)
haha, ja... Jamie är bäst :)
kristin hedqvist

#2 - - Emelie Karlsson:

Kul att läsa! Ville bara säga att jag skapat denna lista, hehe, och Frokentv lånade den från mig! Tycker bara det blir så tråkigt när man inte får cred för det man skapat :(!

Svar: oj då, ska genast ändra på det, läste nog inte så noggrant om hon hade lånat den av någon annan. sorry.
kristin hedqvist

#3 - - Katrine Larsson:

Såg det första avsnittet av Legion och fattade typ ingenting, eller fattade inte vilket som var verkligt och vilket som var overkligt. Men antar att serien blir bättre? då slutet verkade lovande.

Svar: Så var det för mig också, men det blir bättre, så håll ut, blir inte lika rörigt efter några avsnitt :)
kristin hedqvist