Superhjältefilmer på gång

Jag vågar nästan påstå att superhjältefilmer är väldigt populärt just nu. DC comics har hela 15 superhjältefilmer på gång. Jag tänkte lista dem jag ser mest fram emot.
 
1. Justice League. Premiär:17 november
Den här filmen är jag nog mest förväntansfull att se på - mest för att den samlar några av mina favoritkaraktärer, wonderwoman, batman & the flash. Tycker att dem har gjort Flash mycket coolare och inte lika mesig som i tv-serien.
 
2. The flash. Premiär 2019?
Jag vet inte varför men jag tror verkligen att det här kan bli en bra film, de bilder & videos jag har sett på så verkar denna flash lite mer... vad ska man säga tuffare? Först får vi se honom i Justice League, så vi får se vad han har att komma med. Han är i alla fall bättre tv-seriens Flash (ser så ut i alla fall)
 
3. Gotham city sirens. Finns inget premiärdatum/år bekräftat ännu.
Margot Robbie som spelar Harley Quinn i Suicide Squad är en av 3 som kommer att vara med i den här filmen, den andra två är Poison Ivy och Catwoman. Man får tacka och ta emot varje gång det kommer en superhjältefilm där kvinnan står i centrum, så den här filmen är inget undantag. Finns inte så mycket att läsa om själva handlingen, men vad kan gå fel?
2 kommentarer publicerat i Filmer
Taggar: gotham city sirens, justice league, the flash
#1 - - Mikaela:

Känns som att de försöker följa efter Marvel eftersom de haft så bra respons på sina filmer som går in i varandra. Själv såg jag Wonder Woman igår, den va GRYM!

#2 - - Micaela:

Sv: Ja, ta och se den! Verkligen en sevärd serie tycker jag även om den också är väldigt orealistisk eftersom sånt kan ju inte direkt hända IRL. Men jag ser förbi det eftersom det är ändå bara en serie :)