Nästa år...

 
5 januari 2018 har filmen Jumanji 2 - welcome to the jungle premiär (ni kanske kommer ihåg original filmen Jumanji från 1995 med Robin Williams i huvudrollen?). Min första tanke när jag hörde den här nyheten var NEJ. Dem kommer att första en väldigt bra film, för jag älskar nämligen den första filmen väldigt mycket. När jag läste vad filmen skulle handla om blev jag ännu mer tveksam. Vad tror ni, HISS eller DISS?
 
Den kommer att handla om 4 tonåringar som upptäcker ett spel. De antar spelets fyra spelfigurer men upptäcker snabbt att målet med att spela jumanji inte är att vinna, utan att överleva.
 
#1 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Jag älskar Jumanji, men älskar dessutom The Rock haha kan bli spännande

#2 - - Micaela:

Jag håller med dig! Men jag älskar The Rock så jag kommer att ge denna tvåan en chans :)

Svar: Jag kommer nog också att se på den, bara för att - måste se om det motförmodan kan vara bra :)
kristin hedqvist

#3 - - Rebecha:

Kommer nog se den, The Rock har ju roliga filmer så...