Ett maratonprojekt på gång

Under sommaren finns det en hel del serier som jag vill se på, antingen serier jag har kommit efter i, men också rena maratonprojekt. Många tvseriebloggare där ute verkar göra det, och då vill inte jag vara sämre.
Läste nyss på Lovisas blogg Seriedrottningen att Ensamma hemma (Party of five) serien nu är tillgänglig att se på Netflix, så den serien är en kandidat att se på under min semester.
 
Vad tycker ni, eller har ni andra förslag på serier jag kan kolla på? Kom gärna med förslag!
 
#1 - - Elsa:

Om du inte har sett Lost så kan jag aldrig tipsa om den för många gånger :) Vet inte vad du gillar för genrer, men några serier jag alltid vill tipsa om (mer än Lost) är bl.a. Please Like Me (dramakomedi), Stranger Things (scifi, mystery), Being Human (dramakomedi, fantasy), Game of Thrones (fantasy, drama) och The Musketeers (äventyr, drama). Plus ungefär hundra till ;) Alla dessa förutom GoT finns på Netflix som istället hittas på HBO Nordic.

Svar: Tack för tipsen. Jag gillar nog det mesta faktiskt. Stranger things som du nämner ovan är en av mina favvo serier. Tittar på de flesta serierna via Netflix också, man kan lugnt säga att jag hänger där ofta :)
kristin hedqvist