NYHET / Shadowhunters

Nu är det klart vem som kommer att spela Sebastian i The shadowhunters. Will Tudor heter han. Ni kommer först att se honom i premiären av säsong 2B som visas senare i år. Will Tudor är mest känd för sin roll i den enormt populära serie Game of Thrones där han spelar Olyva från säsong 3-5. Ska faktiskt bli kul att se hur dem porträtterar Sebastian i serien, men vad jag har hört kommer han inte riktigt vara likadan som han är i boken.

 
2 kommentarer publicerat i Serier
Taggar: shadowhunters, shadowhunters sebastian, the shadowhunters, will tudor
#1 - - Emelie Karlsson:

"inte riktigt som han är i boken", åh nej. Hoppas bara att dem inte gör honom "god"!

Svar: Jag tror nog dem inte kommer göra honom god, hoppas iaf att inte dem gör det - kommer förstöra så mkt om dem gör honom god istället...
kristin hedqvist

#2 - - Lena:

Har inte läst böckerna men många säger att detta nog kommer bli ett bra val så jag får väl lita på er i detta fall haha ska bli spännande att se vad han är för filur även om jag har råkat läsa lite spoilers redan :D

Svar: Ja, det kommer bli spännande att se hur han kommer att bli, även fast jag vet vem han är i böckerna. Bara dem inte ändrar han för mkt!
kristin hedqvist